Es raro, pero sí, sería bueno responder a todas las reviews.
La prioridad deben ser las reseñas nuevas, y, poco a poco, ir respondiendo a las antiguas.
Puedes aprovechar y darle un enfoque de "estamos mejorando el trato al cliente y ahora estamos dedicando recursos también a cuidaros a través de estas redes".
Aquí puedes leer más en profundidad sobre el tema:
Find out whether responding to old reviews benefits your business and how it can impact your reputation. Learn strategies for addressing outdated feedback in a way that demonstrates commitment to customer service and reflects positively on your brand's evolution.
shoutaboutus.com
Learn when and how you should respond to old reviews from months or even years ago! The benefits of doing so will help drive more business.
gatherup.com
"Replying to a negative review from a few years ago you can send a current message to that past customer and future readers of your reviews that you are now listening and willing to engage with customers that need help to resolve an issue. "
"Al responder a una reseña negativa de hace algunos años, puede enviar un mensaje actual a ese cliente anterior y a los futuros lectores de sus reseñas de que ahora está escuchando y dispuesto a interactuar con los clientes que necesitan ayuda para resolver un problema."